Headerbild

Spela Tennis

Bokning av banor sker via MATCHi.

Intresseanmälan för abonnemang.

Deltagande i träningsverksamheten
Uppdelat i två terminer vår/höst där vi huvudsak tränar inomhus men under sen vår och tidig höst så försöker vi att träna ute så mycket som möjligt. Vi har grupper för alla åldrar och spelnivåer. Intresseanmälan sker här.

Interna Serien
Öppen för motionsspelare på alla nivår. Uppdelning i serier där man spelar match en gång i veckan mot övriga deltagare i samma serie. Spelformatet är löpande game under en speltimme. Efter varje avslutad spelomgång så sker både upp och nerflyttning baserat på slutresultatet. Intresseanmälan görs här.

Privatträning
450:- per timme inkl bana och bollar. Gäller alla nivåer, från nybörjare till erfarna spelare. Kan genomföras enskilt eller i grupp, t ex en familj eller två kompisar. Kontakta tränare Bill för bokning av tid. 0702099940

Sommartennis i Vejbystrand
Anmälan sker här: v29 v30